Salvest tõi turule Eestis valmistatud ketšupi

Kodumaine toiduainetööstus Salvest hakkas tootma plastikpudelis ketšupit, mis eristub teistest poelettidel olevatest ketšupitest oma kõrgema tomatipüree sisalduse poolest.

Salvesti turundusjuhi Aulike Miljandi sõnul eristub ketšup teistest poelettidel olevatest oma kõrgema tomatipüree sisalduse poolest. “Meie eesmärk oli tuua Eesti poodidesse ketšup, mis on tomatisem ja seeläbi ka maitserohkem. Uues ketšupis on kasutatud hoolikalt valitud tomatipüreed. Ühes pudelis on 83% tomatipüreed.” Miljand lisas, et teised suurtootjad hetkel ketšupit Eestis ei valmista, vaid see toodetakse mujal. Salvesti ketšupit müüakse kahe suurusega pudelis: suures kiloses ja väiksemas 470-grammises pudelis.

Sel aastal investeeris Salvest 1,1 miljonit eurot uude pakkimisliini, millel nüüd muuhulgas ketšupit toodetaksegi. “Investeering hõlmas etiketi- ja järelpakkimise seadmetega plastpudeli villimismasina ostmist. Seni tootsime ketšupit väikesesse klaaspudelisse, aga uus liin võimaldab meil seda pakkuda ka levinumas ja tarbijatele tuttavas plastpudelis.” Miljand selgitas, et plastikpudeli eelis on ka see, et pudelil on kasutusel nn membraankork, mis ei lase ketšupil välja tilkuda ja korgil määrduda. “Samuti on nii suur kui ka väike pudel n-ö tagurpidi keeratud. Pudelid seisavad korgil, et toodet oleks kerge kätte saada.”

Turundusjuhi sõnul loodab ettevõte, et Eesti tarbijad võtavad uue ketšupi hästi vastu. “Uus tomatine ketšup on juba võitnud mitmed pimetestid, milles see osalenud on.” Lisaks on neil plaanis ketšupitootmisega koduturult ka kaugemale laieneda. “Alustasime ketšupi tootmist ka Soome turu tarbeks,” lisas Miljand.

AS Salvest on 1946. aastast Tartus tegutsev tugevate traditsioonidega Eesti toiduainetööstus. Ettevõtte jaoks on juba algusest peale olnud oluline oma tootmises kasutada võimalikult palju kodumaist toorainet ning tootearenduses järgida eestimaalaste maitse-eelistusi. Salvesti tootevalikusse kuuluvad supid, erinevad köögiviljahoidised, moosid, lastetoidud, majonees, kastmed jpm. Eestis on kasutusel kaubamärgid Salvest, Põnn, Meie Mari, Mahlakas ja 3MIN. Ettevõte annab tööd ligi 160 töötajale. Salvestile on omistatud ISO 9001:2008 kvaliteedisertifikaat ja ISO 22000 toiduohutuse juhtimissüsteemi sertifikaat.

Pressiteade 16.11.2016

Pressiteade
postitatud 21.11.2016 15:23 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid